perjantai 5. heinäkuuta 2019

Suuri Tarte saalis



Tarte on yksi mun suosikki merkkejä ja olen päässyt tutustumaan brändin tuotteisiin Jenkeistä tulleiden kaunesboksien kautta. Minua kiehtoo Tartessa erityisesti laadukkaat tuotteet ja kauniit persoonalliset pakkaukset. Olen aikaisemminkin kertonut, että mulle kosmetiikassa hyvän tuotteen lisäksi tärkeää on juuri pakkaus. Olen sisäisesti esteetikko ja ilahdun aina suuresti, jos tuote on pakattu kauniisti ja myös se pakkaus viestittää jotain. Niinpä Tartesta on tullut pysyvä osa mun meikkikokoelmaa ja innostuinkin kovasti, kun jokin aika sitten Tartella oli myynnisä "custom beauty kit" eli meikkipussukkaan sai koota itse tuotteita eri kategorioista. Hintaa pussukalle tuotteineen tuli 70€ (sisältäen postikulut) ja meikkipussin lisäksi mukaan sai valita kuusi erilaista tuotetta. Tuotteet oli jaoteltu kategorioittain esimerkiksi huulituotteet ja ripsivärit. Jokaisesta kategoriasta siis valittiin yksi mieluinen tuote omaan meikkipussiin. Minua tietysti hiukan harmitti se, että oli vähän myöhään liikkeellä tämän kanssa ja monia tuotteita oli jo päässyt loppumaan. Löysin kuitenkin pussukkaan erittäin hyviä ja kiintoisia tuotteita, joten olen enemmän kuin tyytyäinen lopputulokseen. Tässä kustomointi pussukassa tietysti myös säästi sievoisen summan rahaa, sillä jos nämä kaikki olisi hankkinut erikseen uutena, olisi koko lysti maksanut reippaasti yli 100 euroa enemmän.



Tarten ripsivärejä en koskaan ennen ole testannut, joten annetaan mahdollisuus tälle pantterikuosiselle ripsivärille. Minulla ei ripsivärejä valitessa ollut mitään hajua millaisia ne ovat, joten tämä yksilö lähti matkaan ihan vain hauskan nimen ja veikeän pakkauksen takia. Kyllähän meikkaamisessakin täytyy vähän huumoria olla, joten testataan millainen maneater minusta tämän kanssa kuoriutuu 😂



Mukaan lähti myös Tarten Rainforest of the Sea Water foundation. Pullo on kaunis, mutta tätä kädessä pyöritellessä ihmettelin missä se tuotteen ulostulo reikä oikein on. Korkin päässä nimittäin on painettava "vipu" ja sitä painellessa ei tapahtunut mitään. Ajattelin jo hetken, että onko tässä joku älykkyystesti tai koira haudattuna, kun ei mistään tule tuotetta ulos. Sitten älysin kiertää korkin auki ja sisässä olikin pipetti, jolla tuotetta annostellaan kasvoille... Kaikkea sitä! Eipä ole ennen tullut vastaan pipettipulloisia meikkivoiteita, mutta nyt on sellainenkin sitten korkattu. Laadusta en osaa sanoa mitään, mutta ainakin Tarten peitevoiteet on olleet hypetettyjä, joten tämän suhteen odotukset on korkealla.



Kasvo kategoriassa oli erilaisia poskipunia ja muistaakseni myös aurinkopuutereita. Niitä mulla on kappi täynnä, joten luonnollinen valinta oli tämä Amazonian clay finishing powder. Valkoinen puuterijauhe ei sävytä kasvoja ja koska tykkään meikata kasvoni mattaisiksi, niin näitä kuluu aina. Tarpeellinen ostos siis.




Tämä Blot party pakkaus oli aivan huikea löytö kerrassaan. Ensinnäkin pakkaus on jännä. Kansi nimittäin on tekonahkaa muistuttavaa materiaalia. Pakkaus on kompakti ja jämäkkä. Kun tihrustin tätä ensimmäisen kerran puhelimen näytöltä, ihmettelin mikä ihme tämä on. Sitten luin kuvauksen ja rakastuin. Kyseinen paletti sisältää nimittäin paketin imupaperia (blotting paper) ja viimeistelypuuterin kiinteässä muodossa. Tämä on ihan must 'on the go' pakkaus käsilaukkuun, sillä etenkin kesäisin iho tahtoo puuterista ja pohjustuksesta huolimatta jossain vaiheessa päivää alkaa kiiltää. Onkin kätevä sipaista hiukan viimeistelypuuteria otsalle ja nenän pieleen tai ime ylimääräinen rasva pois kasvoilta näillä imupapereilla. Vitsi miten kiva tämä on!




Kulmakyniä mulla on myös useampi kaapissa odottamassa, sillä ne kuluu jotenkin todella hitaasti vaikka päivittäin käytän. Tämä kaunis kultainen pakkaus kuitenkin kutsui mun nimeäni. Tässä kaksipäisessä kulmapakkauksessa on sekä kierrettävä kulmakynä että toisessa päässä kulmageeli, jolla kulmat voi viimeistellä. Geeli on väritön ja kuivuu nopeasti. Sillä on helppo sutia kulmat muotoon ja ilmeisesti myös väri pysyy paremmin tämän avulla. Aika kätevä.




Viimeisenä vielä kätevä kaksipäinen huulituote. Toisessa päässä on super kaunis korallin värinen huulipuna. En ole sitä vielä huulille testannut, mutta sävy on todella kaunis. Toisessa päässä taas on pikkuruinen huulikiilto. Aivan mahtavaa, että useamman huulituotteet sijasta voi laukkuun laittaa vain tämän yhden tuotteen. Mulla nimittäin on se paha tapa, että jos lähden kaupungille niin mulla on pikkulaukussa ainakin 4 erilaista huulituotetta siltä varalta, jos en osaa päättää haluanko punaa vai kiiltoa ja missä sävyssä. Tämä pelastaa mun huulimeikki paniikin, koska nyt voin pakata mukaan vain tämän yhden ja päättää sitten näiden kahden välillä kumpaa haluan käyttää. Tosi nerokasta. Ja näitähän voi käyttää myös yhdessä niin että punaa laittaa alle ja jos kaipaa hiukan kiiltoa, niin levittää sitten huulikiiltoa punan päälle. Pakkaus on myös hurjan nätti.




Näiden beauty kit tuotteiden lisäksi ostin myös erikseen tämän Tarten shape tape peitevoiteen, joka on yksi maailman hypetetyimmistä peitevoiteista. Olen yhden putkilon tätä joskus käyttänyt ja pidin siitä. Suoremmin sanottuna se on ollut paras peitevoide, mitä olen ikinä käyttänyt joten hei, mikä olisi ollut tilaus ilman tätä? Niinpä, tämä oli siis ihan pakko ostaa taas,


Kaiken kaikkiaan olen enemmän kuin innoissani näiden Tarten uusien tuotteiden kanssa. Palan halusta päästä testaamaan näitä heti, mutta tiedän myös etten voi avata kaappiin taas yhtä uutta ripsiväriä, joten osan kanssa joudun odottelemaan hiukan. On kuitenkin kiva saada jännittäviä uutuuksia, kuten tuo Blot party pakkaus sekä kaksipäinen huulipuna. Waude, Tartesta ei voi oikein muuta sanoa! Ja koska yritän tämän shoppailu vimman keskellä löytää jotain positiivista myös rahanmenolle, niin kyllähän tässä hyvän summan säästi. Tartella on muuten nyt juuri menossa kamppis, jossa tilauksesta ei tarvitse lainkaan maksaa postikuluja. Siellä näytti myös monet tuotteet olevat reilussa alennuksessa, joten käy tsekkaa. Tarte kuljettaa suoraan Suomeen ilman erillisiä välityspalveluita ja vaikka paketilla hiukan kestikin päästä perille, niin kaikki sujui mutkitta.


Oletko kuullut Tartesta tai testannut kenties jotain heidän tuotteita?
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti